alhanijo.blogg.se

Vi är två glada tjejer, Nina som går andra året på teater och Alexandra som går tredje&sista året på restaurang.

frågorrrr

Kategori: Allmänt

1. Är du singel? Yep. Tyvärr
2. Är du lycklig? Ja det är jag väl. Är i vilket fall inte olycklig
3. Är du uttråkad? Just nu? Rätt så haha
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej?
6. Är du gravid? Haha nej
7. Är du full? Nepp
8. Är du en cooling? Klart jag är
9. Är du från Irland? Såklart
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  vet ärligt talat inte. Men jo, det gör jag nog
2. Har du nånsin blivit sårad? yes
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Det har hänt
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, det har jag
5. Har du kysst någon inom de senaste tre månaderna? Japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? I mina drömmar kanske. Det är ju ingen hemlig beundrare om jag vet om det, så vet ej
7. Är du kär? Nej. Men vill va
8. Vill du gifta dig i framtiden? Är det ens en fråga? JA

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek!!
2. Hår eller ögon? Älskar båda.. Men ögon
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Inget av det
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll!
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag. Eller kanske natt. Gillar båda. Kan jag välja kväll?
10. Dator eller mobil? Mobil, tror jag. svårt att välja

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Ja. gånger två.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja..
4. Hoppat Bungee Jump?  Nepp
5. Ljugit för någon du tycker om? ....ja
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Kan man nog säga ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? faktiskt ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja
10. Velat försvinna? ibland så

1. Vad såg du på tv sist? Oj. Tror det var något engelskt matlagningsprogram
2. Vems blogg läste du sist? Jonnas
3. Vad åt du sist? flingor
4. Vem pratade du med sist? Kajsa
5. Vem ringde du sist? Mamma
6. Vem messade du sist? Kajsa
7. Vad läste du sist ”bok”?  Läser "Levande och döda i Winsford" just nu
8. Vem pussade du sist? Min syster tror jag
9. Vem kramde du sist? Alfred
10. Vem bjöd du sist på något? Kajsa, haha

Och en bild på dig själv

Jaha. #Selfie. Från i augusti. Eller september. Spelar roll, hejdå,

/Nina

Kommentera inlägget här: