alhanijo.blogg.se

Vi är två glada tjejer, Nina som går andra året på teater och Alexandra som går tredje&sista året på restaurang.

Januari 2014

Kategori: Allmänt

Hejhej. 
Hade först tänkt göra ett inlägg om hela året, men insåg att det skulle ta för lång tid. Så jag tänkte, Januari-varför inte? 
januari var nog den bästa månaden det här året, en av de bästa, i vilket fall. 
Jag var i Dublin en vecka. Åkte runt och tittade på vackra Irland. Bestämde mig vad jag ska göra efter studenten (vill du höra, fråga!) Shoppade loss, och ja, allt var så bra. Jag hade en så fin vecka med min mamma och syster där. Träffade så många fina tjejer som jag haft kontakt med på internet och-så träffade jag John och Edward. Jag vet att jag drar upp det ofta, men de betyder allt för mig. Ja, allt. De är inget band som jag älskar att lyssna på utan det är de jag lever för. En väldigt stor skillnad. 
Hursomhelst, så kom jag tillbaka hem och började skolan igen. Ingen utvecklad kommentar om det, men det var bra. Hade det helt okej, jag var fortfarande på små moln efter måndades första vecka, liksom. 
Älskar fortfarande denna bild!
Finns inte ord för hur lycklig jag är

/Nina
Kommentera inlägget här: